日本語と文化
Autor: Mira Petek, 10. 10. 2022.
Učenici razredne nastave PŠ Lučelnica u rujnu su provodili aktivnosti učenja japanskog jezika i kulture. Proveli su četiri radionice koje je vodila studentica Ema Lovrek. Završnom radionicom 27.9.2022. obilježili su Međunarodni dan kulturne baštine. Na radionici 9.9. ponovili su sve što su naučili na radionicama u lipnju (pozdravljanje, predstavljanje). Nakon toga su učili japansku abecedu katakanu slušajući pjesmu. Učenici su zapisali svoja imena japanskim pismom. Učili su čitati i pisati brojeve. Ispunjavali su radni listić kojim su uvježbali pisanje znakova japanskog pisma. Slušajući pjesmu o brojevima naučili su brojati te izražavati količine i redoslijed. Na radionici 16.9. izrađivali su životinje od papira origami tehnikom. Na taj način učenici su vježbali motoriku i koncentraciju. Izrađivali su leptire i ptice koje su kao mobile postavili u hodniku i učionici. Na radionici 30.9. ponovili su brojeve do deset, a potom su učili imena članova obitelji i životinja. Učili su uz pjesme, igre i prezentaciju. Učenici su naučili nabrojati članove obitelji te životinje koje imaju kod kuće. Tijekom listopada učenici su nastavili učiti o Japanu sa svojim učiteljima. Na satu Informatike izrađivali su prezentacije o Japanu, a na satovima Likovne kulture upoznali su lik i djelo jedne od najznačajnijih japanskih živućih umjetnica, Yayoi Kusama. Aktivnosti su proveli učitelji: Maja Lojen, Ivica Benčić i Mira Petek. Sve aktivnosti planirane su i provedene u okviru Erasmus+ projekta P.I.K. za mene i moju digitalnu generaciju te projekta Suvremena učionica. Radove učenika i fotografije s radionica možete pogledati OVDJE.

JELOVNIK ZA STUDENI 2025.docx
JELOVNIK ZA PRODUZENI BORAVAK STUDENI 2025 (2).docx
















